Praha - Volkswagen spustí u příležitosti autosalonu IAA MOBILITY v Mnichově novou nabídku pro blogery, influencery a zájemce z nevládních organizací a úřadů i z oblastí politiky, vědy a vzdělávání. Uživatelé portálu Shaping Mobility Hub (www.shaping-mobility.volkswagen.com) na něm naleznou exkluzivní články, kontroverzní diskuse, podrobné informace a rozsáhlé možnosti rešerší o tématech trvalé udržitelnosti, inovací, fascinace elektromobilitou a digitálního života.
Oddělení komunikace společnosti Volkswagen rozšiřuje portálem Shaping Mobility Hub nabídku témat. Platforma zaměřená na předávání informací prostřednictvím příběhů poskytuje médiím a zájemcům z řad široké veřejnosti podrobná nahlédnutí do budoucnosti mobility a komplexně informuje o transformaci společnosti Volkswagen a strategií ACCELERATE. Elektromobilita je totiž jen začátek - další velké kroky budou následovat v podobě digitalizace, produktů na základě softwaru a autonomní jízdy.
Nové fascinující a emocionální formáty nabízejí informace ze zákulisí
Na portále Shaping Mobility Hub budou kromě toho nabízeny živé přenosy z významných akcí - aktuálně například z autosalonu IAA MOBILITY 2021. Těšit se mohou také uživatelé, kteří upřednostňují poslouchání zvukového obsahu. Shaping Mobility Podcast jim nabídne pohledy nezávislých odborníků na trendy v mobilitě budoucnosti. Podcast bude zveřejňovat nové příspěvky každý měsíc. U vybraných článků bude k dispozici funkce předčítání.
Témata z portálu Shaping Mobility Hub lze snadno sdílet prostřednictvím sociálních sítí Twitter, LinkedIn, Facebook nebo e-mailem. Obsahy na nové platformě jsou k dispozici v němčině a angličtině. Uživatelé, kteří hledají podrobné informace o produktech a modelech, je naleznou v aktuálních tiskových zprávách na portále Volkswagen Newsroom (www.volkswagen-newsroom.com) nebo na webových stránkách Volkswagen (www.volkswagen.de).
Informace o značce Volkswagen:
Značka Volkswagen osobní vozy působí na více než 150 trzích po celém světě a vyrábí vozidla ve více než 50 závodech ve 14 zemích. V roce 2019 vyrobil Volkswagen 6,28 milionu vozidel, mezi něž patří bestsellery, jako jsou Golf, Tiguan, Jetta nebo Passat. V současnosti pracuje pro značku Volkswagen 195 878 lidí na celém světě. K tomu je nutné připočítat více než 10 000 prodejců s 86 000 zaměstnanci. Volkswagen důsledně urychluje vývoj konstrukce automobilu. Elektrická mobilita, chytrá mobilita a digitální transformace značky jsou strategickými klíčovými tématy budoucnosti.