Praha - Ani letos se tradiční víkendové Setkání GTI u jezera Wörthersee nemůže kvůli pandemii onemocnění COVID-19 uskutečnit, pro značku Volkswagen je však tento termín skvělou příležitostí ke zveřejnění prvního pohledu na nové Polo GTI. Kompaktní sportovní vůz vychází z nedávno představeného nového modelu Polo a stane se vrcholnou verzí této modelové řady. Také tento model GTI ztělesňuje ryzí dynamiku a expresivní design - faktory úspěchu konceptu GTI. Oficiální světová premiéra nového modelu Polo GTI proběhne na konci června 2021.
"Jednou GTI, navždy GTI" - těmito slovy vyjadřují fanoušci sportovních modelů
Volkswagen s "třemi magickými písmeny" svou loajalitu. GTI - to je ryzí fascinace a
radost. Úspěšná historie pokračuje novým modelem Polo GTI, který přijíždí na start.
Tradičně se jedná o nejsportovnější verzi modelové řady Polo, která vyčnívá z davu
expresivním designem, výkonným pohonem předních kol a dynamicky nastaveným
sportovním podvozkem. Kromě toho splňuje příslib výjimečné jízdní dynamiky
v kombinaci s vysokou úrovní praktičnosti pro každodenní provoz.
Legendární Setkání GTI u jezera Wörthersee
Setkání GTI má dlouhou historii. Fanoušci GTI se poprvé sjeli do rakouské obce
Reifnitz/Maria Wörth v roce 1982. V dalších letech tato akce přitahovala
nejen automobilové nadšence, ale postupně se stala opravdovou lidovou slavností
s jednoduchým, ale zvučným mottem: "GTI". Každá akce trvá čtyři dny, od středy
před svátkem Nanebevstoupení Páně až do následujícího víkendu. Více informací o
každoroční akci naleznete na: https://woertherseetreffen.at/.
Polo GTI: Vozidlo se zatím neprodává.
Ještě ostřejší, dynamičtější a dravější: Výhled na nové Polo GTI
Informace o značce Volkswagen:
Značka Volkswagen osobní vozy působí na více než 150 trzích po celém světě a vyrábí vozidla ve více než 50 závodech ve 14 zemích. V roce 2019 vyrobil Volkswagen 6,28 milionu vozidel, mezi něž patří bestsellery, jako jsou Golf, Tiguan, Jetta nebo Passat. V současnosti pracuje pro značku Volkswagen 195 878 lidí na celém světě. K tomu je nutné připočítat více než 10 000 prodejců s 86 000 zaměstnanci. Volkswagen důsledně urychluje vývoj konstrukce automobilu. Elektrická mobilita, chytrá mobilita a digitální transformace značky jsou strategickými klíčovými tématy budoucnosti.