Praha - Polo je od roku 1975 pevnou součástí segmentu malých vozů a patří mezi úspěšné modely své třídy - a to nejen v Německu, ale i na mnoha dalších trzích celého světa. Volkswagen dosud prodal 18 milionů vozů Polo a s novým modelem Polo naváže na více než 45letou historii ikony mezi malými vozy. Nové Polo oslaví on-line světovou premiéru ve čtvrtek 22. dubna v 11 h.
Volkswagen vyráběl v průběhu desetiletí průkopnické, hospodárné, sportovní a
někdy i nekonvenční verze modelu Polo, od sedanu v 70. letech přes legendární
Polo Coupé G40, elegantní Cross Polo a ekologické Polo TGI1 s pohonem na
zemní plyn až po sportovní Polo GTI2. Stejně jako u modelu Golf se značce
Volkswagen podařilo v oblasti designu dosáhnout téměř nemožného: vytvořit malý
vůz, který má elegantní a nadčasový design, a ve všech generacích jej nabízet
v segmentu citlivém na cenu. Nová verze modelu Polo je pokračováním této
evoluce. Skica, zobrazující novou osvětlenou lištu na masce chladiče mezi
světlomety LED, je první ukázkou optimalizovaného designu.
Podrobné informace o novém modelu Polo budou zveřejněny zanedlouho v rámci
jeho světové premiéry, která se uskuteční on-line tento čtvrtek, 22. dubna, od 11 h
(odkaz). Již nyní je
však jasné, že kromě designu prošla zásadní změnou také struktura nabídky. Výbava
zahrnuje nové technologie, přístroje jsou ještě více digitalizovány a cestující
mají díky rozsáhlejší konektivitě nepřetržité spojení s okolním světem.
Úspěšný příběh modelu Polo tak může pokračovat.
1 Polo TGI - Spotřeba CNG v kg/100 km:
město 4,2 - 4,1/mimo město 2,9 - 2,7/kombinovaná 3,4 - 3,3; kombinované emise
CO2 v g/km: 93 - 89; třída
hospodárnosti: A+
2 Polo GTI - Spotřeba paliva v l/100 km:
město 7,7/mimo město 4,9/kombinovaná 5,9; kombinované emise CO2 v g/km: 134; třída hospodárnosti: C
Informace o značce Volkswagen:
Značka Volkswagen osobní vozy působí na více než 150 trzích po celém světě a vyrábí vozidla ve více než 50 závodech ve 14 zemích. V roce 2019 vyrobil Volkswagen 6,28 milionu vozidel, mezi něž patří bestsellery, jako jsou Golf, Tiguan, Jetta nebo Passat. V současnosti pracuje pro značku Volkswagen 195 878 lidí na celém světě. K tomu je nutné připočítat více než 10 000 prodejců s 86 000 zaměstnanci. Volkswagen důsledně urychluje vývoj konstrukce automobilu. Elektrická mobilita, chytrá mobilita a digitální transformace značky jsou strategickými klíčovými tématy budoucnosti.