Praha - Volkswagen je s 14 657 registracemi od ledna do listopadu druhou nejprodávanější značkou absolutně a jedničkou mezi importéry. Mimořádně úspěšný listopad přinesl 2227 registrací nových vozů Volkswagen, což představuje meziroční nárůst o 30,8 %. Velkému zájmu českých zákazníků se těší především nový Golf, který byl v listopadu třetím nejprodávanějším modelem na českém trhu. Nad očekávání dobrého přijetí se u českých zákazníků dočkal také revoluční elektromobil ID.3. Prodejci značky Volkswagen využívají ke komunikaci se svými klienty i k samotnému prodeji stále častěji internet.
"Listopadové výsledky ukazují, že Volkswagen zůstává pro české zákazníky jistotou
v nejisté době koronavirové pandemie," říká Patrik Fejtek, ředitel divize
Volkswagen osobní vozy společnosti Porsche Česká republika. "Skvěle se daří
letošním novinkám - osmé generaci legendárního Golfu, ale i novému elektromobilu
ID.3, který se hned od uvedení na český trh začal dobře prodávat. Zákazníkům
vycházíme maximálně vstříc i v době uzavřených dealerství. Spustili jsme
online prodej a naši prodejci poskytují stále častěji individuální poradenství
prostřednictvím internetové komunikace."
V listopadu byl Volkswagen Golf s 1039 registrovanými novými vozy třetím
nejprodávanějším modelem na českém trhu, a to v těsném závěsu za dvěma modely
domácí značky Škoda. Golf tak významně přispěl k celkovému počtu 2227
registrací, s nimiž Volkswagen obsadil v žebříčku značek druhé místo,
takže mezi importéry mu patří pozice jedničky. Přestože celkový trh poklesl v
listopadu o více než 13 procent, zaznamenal Volkswagen meziroční nárůst o bezmála
31 %. Mezi nejžádanější vozy s logem VW patřily v uplynulém měsíci kromě
Golfu také modely Passat (310 vozů), Tiguan (226 vozů) a Touran (204 vozů). Od
začátku ledna do konce listopadu letošního roku si Volkswagen připsal na své konto
14 657 registrací, což mu rovněž zajišťuje první místo mezi dováženými
značkami a druhé místo v absolutním pořadí.
Osmá generace Golfu slaví u českých zákazníků velké úspěchy