Menü schließen

8.2.2021 Lukáš Hejlík mapuje gastronomickou scénu v České republice za volantem vozů Volkswagen

Lukáš Hejlík je novým ambasadorem značky Volkswagen. Volkswagen zajišťuje v rámci partnerství bezpečnou, komfortní a spolehlivou mobilitu. Lukáš Hejlík podniká první sérii výletů s Gastromapou za volantem vozu Arteon Shooting Brake.

Praha - Volkswagen navázal spolupráci s Lukášem Hejlíkem, který se stal ambasadorem značky v České republice. Oblíbený herec, moderátor a autor Gastromapy Lukáše Hejlíka převzal v rámci nového partnerství klíčky od vozu Volkswagen Arteon Shooting Brake, s nímž se vydává za výjimečnými gastronomickými podniky v Čechách, na Moravě a ve Slezsku.

"Je skvělé, že mohu představit Lukáše Hejlíka jako nového ambasadora značky Volkswagen," říká Patrik Fejtek, ředitel divize Volkswagen osobní vozy společnosti Porsche Česká republika. "Lukáš Hejlík je v rámci svých rozmanitých aktivit v kultuře a gastronomii neustále na cestách. Partnerství se značkou Volkswagen, která je poskytovatelem komfortní, bezpečné a spolehlivé mobility, je proto přirozeným krokem. Lukášovi přeji za mnoho šťastných kilometrů za volantem Arteonu Shooting Brake a sám se těším na gastrotipy, které budou stát za návštěvu a ochutnání."
"Gastronomie je jako auta od Volkswagenu - tisíc chutí, ze kterých si vybere každý, ať už je klasik, nebo rád experimentuje. A já jsem rád, že při objevování nových míst a jídel budu cestovat právě Volkswagenem. Na začátek volím Arteon, skutečnou špičku v tomto německém menu. Jsem sám zvědav, jak mi bude chutnat," nadšeně říká Lukáš Hejlík a jedním dechem dodává: "Z nově navázané spolupráce mám velkou radost, protože jsem získal partnera pro mobilitu, na kterého se mohu stoprocentně spolehnout."

Lukáš Hejlík se nyní vydává na své pravidelné Výlety s Gastromapou, jichž je Volkswagen novým partnerem, v útulném interiéru modelu Volkswagen Arteon Shooting Brake. Novinka značky z Wolfsburgu je pro cestování ve velkém stylu jako stvořená a na první pohled zaujme expresivním a avantgardním designem s atletickými liniemi a sportovně stylizovanou zadní partií. Punc výjimečnosti dodává Arteonu také sofistikovaný interiér s digitalizovaným ovládáním a zobrazováním, kvalitními materiály a precizním zpracováním. O bezpečnost a komfort se starají inovativní technologie, zahrnující mimo jiné asistenční systémy IQ.DRIVE v čele s asistentem "Travel Assist" pro částečně automatizovanou jízdu rychlostí až 210 km/h. 

Lukáš Hejlík je hercem, moderátorem, vůdčí osobností projektu scénického čtení Listování, blogerem a influencerem. V posledních letech přitahuje největší pozornost jako autor projektu Gastromapa, jehož výsledkem je kromě webové stránky  gastromapa.hejlik.cz a aplikace pro mobilní telefony také knižní podoba Gastromapy, videoseriál a řada zajímavých podcastů s výjimečnými osobnostmi z prostředí české gastronomické scény. Lukáš Hejlík navíc organizuje anketu Foodblog roku.

Informace o značce Volkswagen:

Značka Volkswagen osobní vozy působí na více než 150 trzích po celém světě a vyrábí vozidla ve více než 50 závodech ve 14 zemích. V roce 2019 vyrobil Volkswagen 6,28 milionu vozidel, mezi něž patří bestsellery, jako jsou Golf, Tiguan, Jetta nebo Passat. V současnosti pracuje pro značku Volkswagen 195 878 lidí na celém světě. K tomu je nutné připočítat více než 10 000 prodejců s 86 000 zaměstnanci. Volkswagen důsledně urychluje vývoj konstrukce automobilu. Elektrická mobilita, chytrá mobilita a digitální transformace značky jsou strategickými klíčovými tématy budoucnosti.

Hoppla!
Ihr Browser scheint nicht aktuell zu sein. Eventuell funktioniert unsere Webseite nicht optimal. Die meisten Browser (nicht jedoch MS Internet Explorer 11 & älter) funktionieren dennoch problemlos.

Wir empfehlen Ihnen ein Update Ihres Webbrowsers!
Die jeweils neueste Version kann überall im Internet ein gutes Erlebnis sicherstellen.

Danke für Ihren Besuch und viel Spaß,
Ihr Volkswagen Team