Pro užívání služeb We Connect je nutné, aby uživatel měl založený Volkswagen ID
uživatelský účet, ke kterému má vytvořené uživatelské jméno a heslo. Stejné
přihlašovací údaje použije při přihlášení ke službám We Connect. Dále je pro služby
We Connect, resp. We Connect Plus nutné uzavřít separátní smlouvu se
společností Volkswagen AG. Pro bezplatné využívání služeb We Connect Plus po
celou smluvní dobu je nutné, aby zákazník do 90 dnů po převzetí vozidla
provedl jeho registraci na portálu myvolkswagen.net. K tomuto účelu je možné
využít také aplikaci Volkswagen We Connect, která je k dispozici
v AppStore nebo v Google Play Store. Při pozdější registraci
se zkracuje doba, po kterou mohou být služby bezplatně využívány.
Využívání mobilních služeb online We Connect je možné prostřednictvím
integrovaného připojení k internetu. Náklady spojené s datovými přenosy
v Evropě v rámci pokrytí signálem mobilní sítě s výjimkou služeb
Streaming & Internet a jednotlivých In-Car aplikací nese společnost
Volkswagen AG. Pro využívání služeb Streaming & Internet, jednotlivých In-Car
aplikací, stejně jako Wi-Fi hotspotu, mohou být placená data zajišťována
externím mobilním poskytovatelem Cubic Telecom a využívána v rámci
pokrytí signálem mobilní sítě v mnoha evropských zemích. Informace
o podmínkách, cenách a podpoře v jednotlivých zemích získáte na
adrese https://vw.cubictelecom.com. O podmínkách pro Českou republiku se
prosím informujte u Vašeho prodejce automobilů Volkswagen. Alternativně je
možné využívat internetové rádio nebo streamování médií prostřednictvím mobilního
zařízení (například chytrého telefonu), které podporuje funkci mobilního Wi-Fi
hotspotu. V tomto případě jsou příslušné služby přístupné pouze na základě
stávající nebo separátní smlouvy mezi Vámi a mobilním operátorem a pouze
v rámci pokrytí signálem mobilní sítě. V závislosti na tarifu podle
platné smlouvy s mobilním operátorem mohou při přenosu dat
z internetu - zejména v zahraničí - vznikat dodatečné náklady
(např. za roaming).
Pro využívání bezplatné aplikace We Connect je nutný chytrý telefon
s podporovanou verzí operačního systému iOS nebo Android a SIM karta
umožňující datové přenosy, ke které je uzavřena stávající nebo separátní smlouva
s mobilním operátorem. Dostupnost služeb We Connect
a We Connect Plus v popsaných paketech se může v jednotlivých
zemích lišit a je závislá jak na automobilu, tak na jeho výbavě. Smlouva na
využívání těchto služeb se uzavírá na dobu určitou a obsah služeb
se v průběhu trvání smlouvy může měnit, případně může být omezen. Bližší
informace získáte na adrese connect.volkswagen-we.com nebo u Vašeho prodejce
automobilů Volkswagen. Informace o mobilních tarifech získáte u Vašeho
mobilního operátora.
Pro využívání bezplatné aplikace We Connect je nutný chytrý telefon s podporovanou verzí operačního systému iOS nebo Android a SIM karta umožňující datové přenosy, ke které je uzavřena stávající nebo separátní smlouva s mobilním operátorem.
Pouze v kombinaci s rádiem Ready 2 Discover s aktivovanou funkcí navigace nebo s navigačním systémem Discover Media, resp. Discover Pro.
Pro užívání služeb a funkcí We Upgrade je nutné, aby uživatel měl založený Volkswagen ID uživatelský účet, uzavřenou platnou smlouvu pro využívání služeb We Connect a ověření vlastnictví vozu, které znamená přiřazení uživatelského účtu ke konkrétnímu vozidlu. Dále je nezbytně nutné, aby vozidlo bylo vybavené technickými funkcemi a hardwarem potřebným pro služby a funkce We Upgrade. Funkce We Upgrade dostupné pro dané vozidlo si jeho hlavní uživatel může prohlédnout v infotainment systému pod položkou menu In-Car Shop nebo v internetovém obchodě na adrese shop.volkswagen-we.com. Pro placené produkty z nabídky We Upgrade musí být v internetovém obchodě jednorázově zadán a uložen způsob platby. Funkce aktivované prostřednictvím služeb We Upgrade jsou vázány k vozidlu, mohou je využívat všichni jeho řidiči, ale nelze je přenést do jiného automobilu.
Pro využívání streamovacích služeb musí mít uživatel sjednaný privátní datový
kredit (datový limit na eSIM kartě nebo přes Wi-Fi tethering) a musí mít
vytvořený účet pro příslušnou streamingovou službu.
Pro využívání streamovacích služeb, stejně jako Wi-Fi hotspotu, mohou být
placená data zajišťována externím mobilním poskytovatelem Cubic Telecom
a využívána v rámci pokrytí signálem mobilní sítě v mnoha evropských
zemích. Informace o cenách a podpoře v jednotlivých zemích získáte
na adrese https://vw.cubictelecom.com. O podmínkách pro Českou republiku
se prosím informujte u Vašeho prodejce automobilů Volkswagen.
Pouze v kombinaci s rádiem Ready 2 Discover nebo s navigačním systémem Discover Media, resp. Discover Pro.
Rozhraní App-Connect podporuje technologie - Apple CarPlay™, Android Auto™ a MirrorLink®. Aby nebyla odváděna pozornost řidiče od řízení, je povolené spustit v průběhu jízdy pouze certifikované aplikace. Vezměte prosím na vědomí, že v této souvislosti nemusí být některé aplikace podporovány všemi třemi nabízenými rozhraními a že podpora jednotlivých technologií se může lišit v závislosti na zemi, ve které jsou využívány. Informace o kompatibilitě chytrých telefonů s rozhraním Apple CarPlay™ najdete na adrese https://www.apple.com/de/ios/carplay/, s rozhraním Android Auto™ na adrese https://www.android.com/intl/de_de/auto/ s rozhraním MirrorLink® na adrese https://mirrorlink.com/.
Sériová výbava pro variantu T-Roc Life a vyšší.