Nový testovací proces zahrnuje změněný jízdní cyklus a přísnější předpisy pro testy, ke kterým mimo jiné patří delší doba měření a vyšší rychlost. Přehled nově změněných podmínek: Po studeném startu jsou na dynamometru provedena měření ve čtyřech rychlostních intervalech - do 60, do 80, do 100 a do 130 km/h. V průběhu těchto intervalů se opakovaně brzdí a zrychluje. Maximální rychlost je tak ve srovnání s cyklem NEFZ o 10 km/h vyšší. Průměrná rychlost navíc dosahuje hodnoty 47 km/h a je tak rovněž značně vyšší (dříve 33 km/h). V testovací místnosti je stanovena teplota 23 °C, zatímco u NEFZ to byl interval 23-30 °C. Cyklus WLTP trvá přibližně 30 minut, zatímco u NEFZ to bylo pouze 20 minut. Prodloužila se také ujetá vzdálenost, která je 23 km. To je více než dvojnásobek oproti původním 11 kilometrům. U standardu WLTP se oproti NEFZ zohledňují odlišným způsobem také speciální výbavy, které ovlivňují hmotnost, aerodynamiku a spotřebu energie (v pohotovostním režimu). Speciální výbavy, které spotřebovávají elektrickou energii, jako např. klimatizace nebo vyhřívání sedadel, jsou v průběhu testování stejně jako v minulosti vypnuté.
Uváděné ceny jsou pouze orientační, doporučené importérem značky Volkswagen (Porsche Česká republika s.r.o.), včetně DPH a nejsou nabídkou ve smyslu ust. § 1732 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů. Aktuální cenu a specifikaci vybraného modelu Vám na požádání sdělí Váš autorizovaný prodejce vozů Volkswagen. Fotografie a videa jsou pouze ilustrativní a vyobrazené modely mohou obsahovat prvky příplatkové nebo aktuálně nedostupné výbavy.