Inovativní pohon všech kol 4MOTION v kombinaci se systémem R-Performance Torque Vectoring umožňuje dynamické a stabilní projíždění zatáček ve vyšších rychlostech. Jak systém pracuje? Kromě variabilního rozdělování síly pohonu mezi přední a zadní nápravu je krouticí moment na zadní nápravě navíc variabilně rozdělován také mezi levé a pravé kolo. Umožňuje to diferenciál zadní nápravy, který byl vyvinutý společností Volkswagen R. Při projíždění zatáčkou tak může být až 100 % možného krouticího momentu přeneseno na vnější zadní kolo. Zmenší se tak poloměr zatáčení a eliminuje se nedotáčivé chování vozu. Intenzita rozdělování hnací síly je určována aktuálním úhlem otočení volantu, polohou pedálu plynu, příčným zrychlením, mírou otáčení vozidla kolem svislé osy a rychlostí jízdy.
Uváděné ceny jsou pouze orientační, doporučené importérem značky Volkswagen (Porsche Česká republika s.r.o.), včetně DPH a nejsou nabídkou ve smyslu ust. § 1732 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů. Aktuální cenu a specifikaci vybraného modelu Vám na požádání sdělí Váš autorizovaný prodejce vozů Volkswagen. Fotografie a videa jsou pouze ilustrativní a vyobrazené modely mohou obsahovat prvky příplatkové nebo aktuálně nedostupné výbavy.