Zavřít

Rekord v dojezdu ID.3: ze Zwickau do Švýcarska na jedno nabití

Rekord v dojezdu ID.3: ze Zwickau do Švýcarska na jedno nabití

Lorem ipsum dolor sit amet, consetetur sadipscing elitr, sed diam nonumy
eirmod tempor invidunt ut labore et dolore magna aliquyam erat, sed diam
voluptua. At vero eos et accusam et justo duo dolores et ea rebum. Stet clita
kasd gubergren, no sea takimata sanctus est Lorem ipsum dolor sit amet.

Předpokládám, že úspěch takové myšlenky závisí na ochotě jednotlivých firem se do společné přepravní sítě zapojit, včetně vašich konkurentů.

To máte pravdu. Jenže pod našimi konkurenty, třeba pod Uberem, jezdí nezávislé dopravní společnosti. Ty nebudou mít problém využít příležitosti, kterou jim propojená dopravní síť nabídne. U firem, které nemají přepravu jako hlavní náplň byznysu, už spolupráce funguje. Naši řidiči převáží například zásilky pro Alzu nebo Zásilkovnu a vlastně si říkáme, že jsme s tímto konceptem mohli přijít daleko dříve. Když se podíváte na e-commerce a na ni navázané firmy, zjistíte, že hlavním faktorem, který omezuje jejich růst, je městská logistika. Což je oblast, kterou nevyřeší budování mnoha individuálních přepravních společností, z nichž každá bude z velké části nevytížená.

"Das Auto wirkt wie aus einem Guss, ist kompakt und trotzdem geräumig, hat ein cooles, fast schon futuristisches Design und bietet der Luft wenig Widerstand."

 

Felix Egolf
nach seiner Ankunft am Ziel

Jak se na vaše plány dívají města, jejich radnice a dopravní odbory?

V současnosti působíme v osmi městech a jejich radnice jsou naší vizi nakloněné. Pomáhá tomu, že jsme od samého začátku jevili zájem s radnicemi spolupracovat. Diskutujeme s nimi, dáváme jim k dispozici naše data. Neznamená to ale, že bychom neviděli oblasti, ve kterých budeme chtít tlačit na změny nastavené legislativy. Budeme muset řešit parkovací místa, jízdní pruhy vyhrazené pouze pro taxislužby a další záležitosti, které byly často zavedeny s dobrým úmyslem, ale velmi rychle zastarávají.

Pracují samotné radnice velkých měst na vlastních dopravních konceptech?

Pracují, ale v řadě případů se musí zaměřovat na konkrétní komplikované oblasti, které právě působí v jejich městě problém. Třeba na nepoctivé taxikáře. Nebo na neregulované digitální platformy, které nedělají přesně to, co tvrdí, že dělají. My na to jdeme opačně - snažíme se vytvořit celkový systém, který by dílčí problémy odstranil. A taky aby samozřejmě dával smysl ekonomicky. Nechci se tvářit, že jsme "sluníčkáři", kterým jde pouze o nápravu dopravy ve městě. My chceme, aby doprava byla stále dobrý byznys, ale aby se změny v jejím fungování pozitivně promítly do lepšího prostředí ve městě a menšího počtu aut v ulicích.

Start Video

1 Power consumption in kWh/100 km: 14,5 (combined); CO2 emissions in g/km: 0; efficiency class: A+

2 The stated consumption and emission values have been determined in accordance with the measurement procedures prescribed by law. Since 1 September 2017, certain new vehicles have received type approval in accordance with the Worldwide Harmonized Light Vehicles Test Procedure (WLTP), a more realistic test procedure for measuring fuel consumption and CO2 emissions. Starting on 1 September 2018, the WLTP will gradually replace the New European Driving Cycle (NEDC). Because it involves more realistic testing conditions, in many cases the fuel consumption and CO2 emission values calculated in accordance with the WLTP are higher than those calculated in accordance with the NEDC. As a result, there may be corresponding changes to vehicle taxation starting on 1 September 2018. Further information about the differences between WLTP and NEDC can be found at https://www.volkswagen.de/wltp.

At present, the NEDC values must still be communicated. If the vehicle is a new vehicle for which type approval must be obtained in accordance with WLTP, then the NEDC values will be derived from the WLTP values. Until it becomes compulsory, additional information about the WLTP values is provided on a voluntary basis. If the NEDC values are provided as a range, they are not for a single vehicle and are not part of the offer. They are intended solely for comparing different types of vehicles. Additional equipment and accessories (attachments, tyre size, etc.) may change relevant vehicle parameters such as weight, rolling resistance and aerodynamics, thus affecting fuel consumption, electricity consumption, CO₂ emissions and driving performance values beyond the effects of weather, traffic conditions and personal driving style.

Further information regarding official fuel consumption and the official, specific CO₂ emissions for new passenger vehicles can be found in the "Guidelines on fuel consumption, CO₂ emissions and electricity consumption of new cars" which is available - free of charge - from all points of sale and DAT Deutsche Automobil Treuhand GmbH, Hellmuth-Hirth-Str. 1, 73760 Ostfildern-Scharnhausen, Germany https://www.dat.de.

Jejda!
Zdá se, že váš prohlížeč není aktuální. Možná náš web nefunguje optimálně. Většina prohlížečů (ale ne MS Internet Explorer 11 a starší) stále funguje dobře.

Doporučujeme aktualizovat webový prohlížeč!
Nejnovější verze může zajistit dobrý zážitek kdekoli na internetu.

Děkuji za vaši návštěvu a bavte se,
Váš tým Volkswagen
24px/configurator private vehicles Created with Sketch.
24px/configurator private vehicles Created with Sketch.