Zavřít

Produkce ID.4 zahájena: další generace SUV je tady

Produkce ID.4 zahájena: další generace SUV je tady

Lorem ipsum dolor sit amet, consetetur sadipscing elitr, sed diam nonumy
eirmod tempor invidunt ut labore et dolore magna aliquyam erat, sed diam
voluptua. At vero eos et accusam et justo duo dolores et ea rebum. Stet clita
kasd gubergren, no sea takimata sanctus est Lorem ipsum dolor sit amet.

Jak se na vaše plány dívají města, jejich radnice a dopravní odbory?

V současnosti působíme v osmi městech a jejich radnice jsou naší vizi nakloněné. Pomáhá tomu, že jsme od samého začátku jevili zájem s radnicemi spolupracovat. Diskutujeme s nimi, dáváme jim k dispozici naše data. Neznamená to ale, že bychom neviděli oblasti, ve kterých budeme chtít tlačit na změny nastavené legislativy. Budeme muset řešit parkovací místa, jízdní pruhy vyhrazené pouze pro taxislužby a další záležitosti, které byly často zavedeny s dobrým úmyslem, ale velmi rychle zastarávají.

"Das Auto wirkt wie aus einem Guss, ist kompakt und trotzdem geräumig, hat ein cooles, fast schon futuristisches Design und bietet der Luft wenig Widerstand."

 

Felix Egolf
nach seiner Ankunft am Ziel

Jak se na vaše plány dívají města, jejich radnice a dopravní odbory?

V současnosti působíme v osmi městech a jejich radnice jsou naší vizi nakloněné. Pomáhá tomu, že jsme od samého začátku jevili zájem s radnicemi spolupracovat. Diskutujeme s nimi, dáváme jim k dispozici naše data. Neznamená to ale, že bychom neviděli oblasti, ve kterých budeme chtít tlačit na změny nastavené legislativy. Budeme muset řešit parkovací místa, jízdní pruhy vyhrazené pouze pro taxislužby a další záležitosti, které byly často zavedeny s dobrým úmyslem, ale velmi rychle zastarávají.

Jak se na vaše plány dívají města, jejich radnice a dopravní odbory?

V současnosti působíme v osmi městech a jejich radnice jsou naší vizi nakloněné. Pomáhá tomu, že jsme od samého začátku jevili zájem s radnicemi spolupracovat. Diskutujeme s nimi, dáváme jim k dispozici naše data. Neznamená to ale, že bychom neviděli oblasti, ve kterých budeme chtít tlačit na změny nastavené legislativy. Budeme muset řešit parkovací místa, jízdní pruhy vyhrazené pouze pro taxislužby a další záležitosti, které byly často zavedeny s dobrým úmyslem, ale velmi rychle zastarávají.

1 CO2 emissions are avoided and reduced directly at Volkswagen - wherever possible. Up-stream suppliers are correspondingly obliged to avoid and reduce emissions. The same amount of CO2 emissions that cannot be avoided and reduced at Volkswagen and by corresponding obligations along the supply chain are offset by certified climate protection projects.

2 According to the Worldwide Harmonized Light Vehicles Test Procedure (WLTP), the specification variant of the ID.4 Pro Performance most favourable in terms of range, with 77 kWh net battery energy content and rear-wheel drive (power consumption in kWh/100 km: 16.9-16.2 (combined); CO2 emissions in g/km: 0; efficiency class: A+) with the range determined on the rolling road test bed. The actual WLTP range values can deviate depending on the equipment fitted. The actual range achieved under real conditions varies according to the driving style, speed, use of comfort features or auxiliary equipment, ambient temperature, number of passengers/load, and topography.

Jejda!
Zdá se, že váš prohlížeč není aktuální. Možná náš web nefunguje optimálně. Většina prohlížečů (ale ne MS Internet Explorer 11 a starší) stále funguje dobře.

Doporučujeme aktualizovat webový prohlížeč!
Nejnovější verze může zajistit dobrý zážitek kdekoli na internetu.

Děkuji za vaši návštěvu a bavte se,
Váš tým Volkswagen
24px/configurator private vehicles Created with Sketch.
24px/configurator private vehicles Created with Sketch.