NEFZ a WLTP. Nový testovací proces zahrnuje změněný jízdní cyklus a přísnější předpisy pro testy, ke kterým mimo jiné patří delší doba měření a vyšší rychlost. Přehled nově změněných podmínek: Po studeném startu jsou na dynamometru provedena měření ve čtyřech rychlostních intervalech – do 60, do 80, do 100 a do 130 km/h. V průběhu těchto intervalů se opakovaně brzdí a zrychluje. Maximální rychlost je tak ve srovnání s cyklem NEFZ o 10 km/h vyšší. Průměrná rychlost navíc dosahuje hodnoty 47 km/h a je tak rovněž značně vyšší (dříve 33 km/h). V testovací místnosti je stanovena teplota 23 °C, zatímco u NEFZ to byl interval 23–30 °C. Cyklus WLTP trvá přibližně 30 minut, zatímco u NEFZ to bylo pouze 20 minut. Prodloužila se také ujetá vzdálenost, která je 23 km. To je více než dvojnásobek oproti původním 11 kilometrům. U standardu WLTP se oproti NEFZ zohledňují odlišným způsobem také speciální výbavy, které ovlivňují hmotnost, aerodynamiku a spotřebu energie (v pohotovostním režimu). Speciální výbavy, které spotřebovávají elektrickou energii, jako např. klimatizace nebo vyhřívání sedadel, jsou v průběhu testování stejně jako v minulosti vypnuté.

Zavřít
Při poskytování našich služeb nám pomáhají soubory cookie. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Souhlasím