Mezinárodní setkání obchodních partnerů v Berlíně: Volkswagen připravuje prodejce na budoucnost

2017-06-20

Volkswagen pozval 4500 prodejců a dovozců z 87 zemí do Berlína na mezinárodní setkání obchodních partnerů, které probíhá ve dnech 13. až 16. června. Letošní setkání se zaměřilo na transformaci automobilového průmyslu a z ní plynoucí výzvy pro prodejní síť. Mezi diskutovaná témata patřil vliv elektrické mobility a digitalizace na budoucnost prodejních konceptů.

Jürgen Stackmann, člen představenstva značky Volkswagen, zodpovědný za prodej a marketing, k tomu uvádí: "Žijeme v době převratné proměny našeho odvětví. Proto je velmi důležitá přímá komunikace s našimi obchodními partnery a vzájemná výměna zkušeností a názorů. Ukážeme našim partnerům, co se bude dít v nadcházejících deseti letech, abychom i nadále mohli společně utvářet trvale udržitelnou budoucnost značky. Setkání obchodních partnerů v Berlíně je fórem pro výměnu názorů na základě rovnoprávného postavení - jak se sluší a patří mezi partnery."

"We make the future real." - Přeměňujeme budoucnost v realitu. Tak znělo motto pro účastníky kongresu, kteří na něm diskutovali o budoucí strategii značky Volkswagen a jejím vlivu na obchodní činnosti a prodeje. Kongres se konal v centrech "Kraftwerk Berlin" a "Tempodrom".

Strategie Transform 2025+ poskytuje rámec pro diskuzi nad otázkami, které jsou na programu konference. Tato strategie vytyčuje milníky pro vývoj značky Volkswagen v nadcházejících letech. Největší produktová ofenziva v historii značky je již v plném proudu. Jen v letošním roce představí Volkswagen na celém světě více než deset nových modelů.

První část modelové ofenzivy se zaměřuje na SUV. Na mnoha trzích existuje silná poptávka po těchto vozidlech a v důsledku toho se do roku 2020 výrazně zvýší podíl SUV v produktové řadě značky Volkswagen.

Volkswagen v roce 2020 spustí globální ofenzivu v oblasti elektrické mobility a představí čtyři modely na základě zcela nové platformy pro elektromobily s dojezdem až 700 km. Značka Volkswagen již naznačila podobu budoucí elektrické mobility studiemi I.D.

V období do roku 2020 bude modernizována kompletní produktová řada a nabídka v hlavních segmentech bude rozšířena. Volkswagen dosáhne svých strategických cílů inovativní, atraktivní produktovou řadou a silnou prodejní organizací.

Při poskytování našich služeb nám pomáhají soubory cookie. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Více informací o používání cookies
Souhlasím