Volkswagen je suverénní jedničkou mezi dovozci
Vynikající listopadové výsledky potvrdily suverénní postavení značky
Volkswagen na českém trhu mezi dovozci. V listopadu 2016 bylo v České republice
registrováno 2553 osobních vozů Volkswagen, což odpovídá meziročnímu nárůstu o 36,2
%. Nejlépe prodávanými modely značky byly tradičně Golf, Passat a Polo. Mimořádný
zájem je však také o nový Tiguan a po celý letošní rok si skvěle vede rovněž
kompaktní MPV Touran.
"Volkswagen po celý letošní rok dominuje českému trhu jako nejprodávanější dovážená
značka," říká Daniel Harant, ředitel divize Volkswagen osobní vozy společnosti
Porsche Česká republika. "Trvale vysoká poptávka českých zákazníků po vozech značky
Volkswagen se odráží také ve velmi úspěšných listopadových výsledcích, které
přinesly více než 36% nárůst v porovnání se stejným měsícem loňského roku. Hned
čtyři modelové řady - up!, Polo, Golf a Passat - vykázaly v listopadu 2016
dvouciferné tempo růstu, registrace nového modelu Tiguan a kompaktního MPV Touran
vzrostly dokonce více než dvojnásobně."
V listopadu 2016 bylo v České republice registrováno celkem 2553 nových osobních
vozů Volkswagen. To představuje meziroční nárůst o 36,2 % a také citelné zvýšení
tržního podílu, který překročil hranici 11 %, protože celkový trh rostl výrazně
pomalejším tempem (+13,4 % na 23 161 vozů). Z hlediska tržního podílu se tak
Volkswagen může pochlubit nejvíce konzistentními výsledky ze všech značek.
V listopadovém žebříčku vede pořadí nejprodávanějších modelů Golf s 887 vozy
(meziroční nárůst +39,0 %), následovaný modely Passat s 526 vozy (+21,2 %) a Polo s
354 vozy (+46,9 %). Na trojici tradičních bestsellerů se již dotahuje nový Tiguan,
který s 230 registracemi zaznamenal meziroční nárůst o 125,5 %. Mimořádný zájem
českých zákazníků o nové kompaktní SUV dokládá také již více než 3000 objednaných
vozů od spuštění prodeje druhé generace modelu Tiguan na českém trhu, což odpovídá
průměru více než 400 objednaných vozů měsíčně.
Výborně si vede rovněž druhá generace modelu Touran, která byla uvedena na český
trh ve druhé polovině loňského roku. V listopadu se pro Touran rozhodlo 141
zákazníků (+110,4 %) a od začátku letošního roku má všestranné kompaktní MPV na
svém kontě již 2009 registrací. To je v porovnání s 887 registracemi v období od
ledna do listopadu 2015 o 126,5 % více. I Touran tak významně přispívá k tomu, že
je Volkswagen po celý rok 2016 jedničkou mezi dováženými značkami na českém trhu.