Volkswagen up! zvítězil ve studii spokojenosti zákazníků J.D. Power
Volkswagen up! byl v letošní studii spokojenosti zákazníků renomovaného
amerického institutu pro výzkum trhu J.D. Power vyhlášen vítězem kategorie
"nejmenší vozy". Thomas Zahn, vedoucí prodeje a marketingu značky Volkswagen osobní
vozy na německém trhu, převzal prestižní ocenění v rámci mezinárodního autosalonu
IAA ve Frankfurtu.
Výsledky největšího průzkumu mezi německými řidiči VDS (Vehicle Dependability
Study) vycházejí z internetového dotazníku, v němž se více než 14 000 majitelů
podělilo o zkušenosti se svým vozidlem za uplynulé dva roky. Otázky kladené v rámci
studie VDS, která je součástí průzkumu J.D. Power Report, jsou rozděleny do
kategorií "kvalita/spolehlivost", "atraktivita" a "provozní náklady". Všechna
hodnocení jsou vážená a na jejich základě jsou sestavovány žebříčky, z nichž
vychází jako vítěz značka nebo model s nejnižší četností závad. Ve třídě
"nejmenších vozů" to byl Volkswagen up!.
J.D. Power patří mezi nejrenomovanější instituce pro výzkum trhu na světě. Od roku
2002 uskutečňuje každoroční průzkumy spokojenosti také mezi řidiči v Německu.