Vždy budete mít dobré připojení.

Telefonní rozhraní "Comfort"

Velmi komfortní: Volitelné telefonní rozhraní "Comfort" zahrnuje nejenom hands free, ale také indukční nabíječku. Díky další indukční vazbě na vnější anténu vozu a USB portu v přední odkládací přihrádce, který umožňuje jak přenos dat, tak i nabíjení připojeného přístroje, je telefonování ve Vašem voze Polo GTI* mimořádně komfortní. Velmi příjemné přitom je, že indukční vazba na vnější anténu vozu v kombinaci s vysoce kvalitním mikrofonem ve stropě vozu a výstupu zvuku přes reproduktory zajišťuje velmi dobrou kvalitu hovoru. Není tak již potřeba žádný držák telefonu, což je velmi pěkné a také pěkně praktické.

 

 *(spotřeba paliva (l/100 km): město - 7,7; mimo město - 4,9; kombinovaný provoz - 5,9; emise CO₂ (g/km): kombinovaný provoz - 134; energetická třída: C¹)

 

1. Uvedené hodnoty jsou získávány předepsaným způsobem měření. Údaje se nevztahují na konkrétní vozidlo a nejsou součástí nabídky, ale slouží pouze pro účely srovnání jednotlivých typů vozidel. Spotřeba paliva/spotřeba energie a emise CO₂ konkrétního vozidla závisí nejen na hospodárném využití paliva/energie uložené v baterii, ale jsou ovlivněny také způsobem jízdy a dalšími netechnickými faktory (např. okolními podmínkami).

Dodatečná výbava a příslušenství (nástavby, pneumatiky atd.) mohou mít za následek změnu jízdních parametrů, např. hmotnosti, valivého odporu či aerodynamických vlastností, a mohou tak kromě počasí a podmínek v dopravě ovlivnit spotřebu paliva i jízdní výkony. Hodnoty spotřeby paliva a emisí CO₂ platí v určitém intervalu a mohou se lišit v závislosti na zvoleném formátu pneumatik a použití prvků výbavy na přání.

Podle pokynů směrnice ES 1999/94, v platném znění, je návod na měření spotřeby paliva, emisí CO₂ a energetické spotřeby, který obsahuje údaje pro všechny nové modely osobních automobilů, zdarma k dostání na všech prodejních místech v rámci celé Evropské unie.

Energetické třídy hodnotí vozidla podle produkovaných emisí CO₂ při zohlednění jejich provozní hmotnosti. Automobily, které dosahují průměrných hodnot, jsou zařazeny do třídy D. Vozidla, jež dosahují lepších hodnot, než je aktuální průměr, jsou klasifikována do třídy A+, A, B nebo C, a ta, jejichž hodnoty jsou vyšší než současný průměr, jsou zařazena do třídy E, F nebo G.

Na nabíjecí kabel můžete zapomenout.

Indukční nabíjení

Máte vždy po ruce nabíjecí kabel, když je baterie Vašeho chytrého mobilního telefonu vybitá? Ve voze Polo GTI (spotřeba paliva (l/100 km): město - 7,7; mimo město - 4,9; kombinovaný provoz - 5,9; emise CO₂ (g/km): kombinovaný provoz - 134; energetická třída: C¹) již na nabíjecí kabel nemusíte myslet. Váš mobilní telefon stačí pouze uložit do přední odkládací přihrádky, kde se bude nabíjet prostřednictvím indukční vazby. Nezbytným předpokladem je, že Váš telefon musí podporovat standard Qi. Indukční nabíječka je součástí volitelného telefonního rozhraní "Comfort", lze ji však objednat také samostatně.

 

 

1. Uvedené hodnoty jsou získávány předepsaným způsobem měření. Údaje se nevztahují na konkrétní vozidlo a nejsou součástí nabídky, ale slouží pouze pro účely srovnání jednotlivých typů vozidel. Spotřeba paliva/spotřeba energie a emise CO₂ konkrétního vozidla závisí nejen na hospodárném využití paliva/energie uložené v baterii, ale jsou ovlivněny také způsobem jízdy a dalšími netechnickými faktory (např. okolními podmínkami).

Dodatečná výbava a příslušenství (nástavby, pneumatiky atd.) mohou mít za následek změnu jízdních parametrů, např. hmotnosti, valivého odporu či aerodynamických vlastností, a mohou tak kromě počasí a podmínek v dopravě ovlivnit spotřebu paliva i jízdní výkony. Hodnoty spotřeby paliva a emisí CO₂ platí v určitém intervalu a mohou se lišit v závislosti na zvoleném formátu pneumatik a použití prvků výbavy na přání.

Podle pokynů směrnice ES 1999/94, v platném znění, je návod na měření spotřeby paliva, emisí CO₂ a energetické spotřeby, který obsahuje údaje pro všechny nové modely osobních automobilů, zdarma k dostání na všech prodejních místech v rámci celé Evropské unie.

Energetické třídy hodnotí vozidla podle produkovaných emisí CO₂ při zohlednění jejich provozní hmotnosti. Automobily, které dosahují průměrných hodnot, jsou zařazeny do třídy D. Vozidla, jež dosahují lepších hodnot, než je aktuální průměr, jsou klasifikována do třídy A+, A, B nebo C, a ta, jejichž hodnoty jsou vyšší než současný průměr, jsou zařazena do třídy E, F nebo G.

Zavřít
Při poskytování našich služeb nám pomáhají soubory cookie. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Souhlasím