Spojení se světem

We Connect

Nový Arteon Vám umožní přístup k digitálním službám se značkou Volkswagen: Na přání můžete mít od počátku zajištěno připojení k internetu a můžete využívat celou řadu služeb We Connect.¹ Po jednorázové aktivaci a přihlášení pomocí Vašeho Volkswagen ID pak můžete velmi snadno a navíc bezplatně využívat inovativní služby online. A v případě potřeby si nabídku služeb můžete rozšířit pomocí služby We Upgrade o další funkce.

Služby We Connect¹ zajistí, že každý okamžik strávený za volantem pro Vás bude nejenom příjemnější, ale také komfortnější. Služby We Connect Vám umožňují přístup k celé řadě důležitých informací o vozidle a díky volání v případě poruchy, online alarmu nebo plánování termínu servisní prohlídky Vám zajistí příjemný komfort.

Aplikace We Connect pro Váš chytrý mobilní telefon Vám pak i při cestování zajistí trvalý přehled o Vašem novém voze Arteon: Můžete například zkontrolovat aktuální dojezdovou vzdálenost nebo zda jsou zavřené všechny dveře a okna. Váš chytrý mobilní telefon navíc můžete využívat jako mobilní klíč od vozu a jeho prostřednictvím můžete Váš nový Arteon odemknout a nastartovat.²,³

1) Pro užívání služeb We Connect je nutné, aby uživatel měl založený Volkswagen ID uživatelský účet, ke kterému má vytvořené uživatelské jméno a heslo. Stejné přihlašovací údaje použije při přihlášení ke službě We Connect. Dále je pro službu We Connect, resp. We Connect Plus nutné uzavřít separátní smlouvu se společností Volkswagen AG. Pro bezplatné využívání služeb po celou smluvní dobu je nutné, aby zákazník do 90 dnů po převzetí vozidla provedl jeho registraci na portálu www.portal.volkswagen-we.com. Při pozdější registraci se zkracuje doba, po kterou mohou být služby bezplatně využívány. Využívání mobilních služeb online We Connect je možné prostřednictvím integrovaného připojení k internetu. S ním jsou v rámci pokrytí signálem mobilní sítě na území Evropy spojené náklady za datové přenosy, které s výjimkou služby Streaming & Internet hradí společnost Volkswagen AG. Pro využívání služeb Streaming & Internet, stejně jako wifi hotspotu, mohou být placená data zajišťována externím mobilním poskytovatelem Cubic Telecom a využívána v rámci pokrytí signálem mobilní sítě v mnoha evropských zemích. Informace o cenách a podpoře v jednotlivých zemích získáte na adrese https://vw.cubictelecom.com. O podmínkách pro Českou republiku se prosím informujte u Vašeho prodejce automobilů Volkswagen. Alternativně je možné využívat internetové rádio, hybridní rádio nebo streamování médií prostřednictvím připojení k internetu přes mobilní zařízení (například chytrý mobilní telefon), které podporuje funkci wifi hotspotu. V tomto případě jsou příslušné služby přístupné pouze na základě stávající nebo separátní smlouvy mezi Vámi a mobilním operátorem a pouze v rámci pokrytí signálem mobilní sítě. V závislosti na tarifu podle platné smlouvy s mobilním operátorem mohou při přenosu dat z internetu - zejména v zahraničí - vznikat dodatečné náklady (např. za roaming). Pro využívání bezplatné aplikace We Connect je nutný chytrý mobilní telefon s podporovanou verzí operačního systému iOS nebo Android a SIM karta umožňující datové přenosy, ke které je uzavřena stávající nebo separátní smlouva s mobilním operátorem. Dostupnost jednotlivých služeb, které jsou součástí paketů We Connect a We Connect Plus, se může v jednotlivých zemích lišit. Smlouva na využívání těchto služeb se uzavírá na dobu určitou a obsah služeb se může v průběhu trvání smlouvy měnit. Bližší informace získáte na adrese https://connect.volkswagen-we.com/cs_CZ/objevit-we-connect.html a/nebo u Vašeho prodejce automobilů Volkswagen. Informace o mobilních tarifech získáte u Vašeho mobilního operátora.

2) Pro užívání služeb We Upgrade je nutné, aby uživatel měl založený Volkswagen ID uživatelský účet, uzavřenou platnou smlouvu pro využívání služeb We Connect a ověření vlastnictví vozu, které znamená přiřazení uživatelského účtu ke konkrétnímu vozidlu. Dále je nezbytně nutné, aby vozidlo bylo vybavené technickými funkcemi a hardwarem potřebným pro služby We Upgrade. Funkce We Upgrade pro dané vozidlo si jeho hlavní uživatel může prohlédnout v infotainment systému v menu In-Car Shop. U placených produktů musí být na serveru We Connect Webshop https://shop.volkswagen-we.com zadána jednorázová platební metoda. Získané a aktivované funkce We Upgrade jsou vázané k vozidlu a jsou nepřenositelné.

3) Dodává se pouze v kombinaci s navigačním systémem Discover Pro a s aplikací We Connect. Zpočátku bude k dispozici pět uživatelských licencí, které lze získat v průběhu prvních 4 let od uzavření smlouvy na službu We Connect. Pro předání mobilního klíče je nutné ověření totožnosti jeho odesílatele prostřednictvím metody Volkswagen Ident. Po instalaci na kompatibilním chytrém mobilním telefonu je mobilní klíč vázán k tomuto koncovému zařízení a má omezenou platnost po dobu jednoho roku.

Zavřít
Zavřít

Nový Arteon

 

Jejda!
Zdá se, že váš prohlížeč není aktuální. Možná náš web nefunguje optimálně. Většina prohlížečů (ale ne MS Internet Explorer 11 a starší) stále funguje dobře.

Doporučujeme aktualizovat webový prohlížeč!
Nejnovější verze může zajistit dobrý zážitek kdekoli na internetu.

Děkuji za vaši návštěvu a bavte se,
Váš tým Volkswagen