NEFZ a WLTP

Nový testovací proces zahrnuje změněný jízdní cyklus a přísnější předpisy pro testy, ke kterým mimo jiné patří delší doba měření a vyšší rychlost. Přehled nově změněných podmínek: Po studeném startu jsou na dynamometru provedena měření ve čtyřech rychlostních intervalech - do 60, do 80, do 100 a do 130 km/h. V průběhu těchto intervalů se opakovaně brzdí a zrychluje. Maximální rychlost je tak ve srovnání s cyklem NEFZ o 10 km/h vyšší. Průměrná rychlost navíc dosahuje hodnoty 47 km/h a je tak rovněž značně vyšší (dříve 33 km/h). V testovací místnosti je stanovena teplota 23 °C, zatímco u NEFZ to byl interval 23-30 °C. Cyklus WLTP trvá přibližně 30 minut, zatímco u NEFZ to bylo pouze 20 minut. Prodloužila se také ujetá vzdálenost, která je 23 km. To je více než dvojnásobek oproti původním 11 kilometrům. U standardu WLTP se oproti NEFZ zohledňují odlišným způsobem také speciální výbavy, které ovlivňují hmotnost, aerodynamiku a spotřebu energie (v pohotovostním režimu). Speciální výbavy, které spotřebovávají elektrickou energii, jako např. klimatizace nebo vyhřívání sedadel, jsou v průběhu testování stejně jako v minulosti vypnuté.

Všechny částky jsou vč. DPH, není-li uvedeno jinak. Fotografie jsou pouze ilustrativní a vyobrazené vozy mohou obsahovat prvky příplatkové výbavy.

Zavřít
Menü schließen

WLTP: Nové standardy pro spotřebu

Hoppla!
Ihr Browser scheint nicht aktuell zu sein. Eventuell funktioniert unsere Webseite nicht optimal. Die meisten Browser (nicht jedoch MS Internet Explorer 11 & älter) funktionieren dennoch problemlos.

Wir empfehlen Ihnen ein Update Ihres Webbrowsers!
Die jeweils neueste Version kann überall im Internet ein gutes Erlebnis sicherstellen.

Danke für Ihren Besuch und viel Spaß,
Ihr Volkswagen Team