Volkswagen posílil své postavení na českém trhu

2015-07-22

Volkswagen posílil v prvním pololetí 2015 své postavení jedničky mezi importéry na českém trhu. Počet registrací nových osobních vozů Volkswagen za prvních šest měsíců letošního roku meziročně vzrostl o 44,45 % na 12 674 kusů. Volkswagen přitom zvýšil svůj podíl na českém trhu z 9,33 % v prvním pololetí 2014 na 11,19 % v prvním pololetí 2015, a výrazně tak zvýšil svůj náskok před konkurenty. Tradiční trojici nejprodávanějších modelů značky Volkswagen tvoří Golf, Polo a Passat.

"Skvělé prodejní výsledky značky Volkswagen osobní vozy za první pololetí letošního roku pramení z našeho důsledného a dlouhodobého zaměření na maximální spokojenost zákazníků, ať se jedná o nabídku technicky vyspělých automobilů nejvyšší kvality, nebo neustálé zkvalitňování služeb našich obchodních a servisních partnerů nejen při nákupu nového vozu, ale i v celém průběhu životního cyklu automobilu. Jsem přesvědčen, že své postavení jedničky mezi importéry ještě více upevníme v dalším průběhu letošního roku, kdy naši nabídku obohatí zcela nová generace rodinného MPV Touran, ve který vkládáme vysoká očekávání, nebo např. atraktivní Passat Alltrack," říká Daniel Harant, ředitel divize Volkswagen osobní vozy společnosti Porsche Česká republika.

Podle statistik Svazu dovozců automobilů (SDA) bylo v České republice registrováno během prvních šesti měsíců letošního roku 12 674 nových osobních vozů Volkswagen, což je o pozoruhodných 3900 vozů, resp. 44,45 % více, než ve stejném období roku 2014. Volkswagen díky tomu upevnil své postavení nejprodávanější importované značky na českém trhu a v absolutním pořadí značek mu i nadále patří druhé místo. Zároveň došlo k výraznému meziročnímu zvýšení podílu na trhu z 9,33 % na 11,19 %.

Lídrem prodejů značky Volkswagen na českém trhu zůstává ikonický Golf, který vládne dováženým vozům v segmentu nižší střední třídy. Podle statistik SDA bylo během prvního pololetí 2015 registrováno 3795 nových vozů Golf. Velmi úspěšně si vede také Golf Sportsvan v kategorii MPV s 1060 registracemi. Modelová řada Golf tak přispěla k celkovému výsledku značky Volkswagen celkovým počtem 4855 registrovaných nových vozů. Z toho vyplývá, že více než každý třetí nový Volkswagen registrovaný v České republice v prvním pololetí 2015 byl Golf.

Důležitými pilíři prodeje značky Volkswagen v prvním pololetí 2015 byly rovněž modely Polo s 1756 vozy, Passat s 1599 vozy, Tiguan s 1106 vozy a Touran s 694 vozy. Velké oblibě zákazníků v příslušných segmentech se těší také modely CC (337 vozů), up! (319 vozů), Sharan (264 vozů) a Touareg (218 vozů).

Volkswagen posílil své postavení na českém trhu

Při poskytování našich služeb nám pomáhají soubory cookie. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Souhlasím