Tisíce fanoušků, celebrity a skvělé vozy na největším srazu Brouků v Evropě v Travemünde

2015-08-25

Během uplynulého víkendu se pojedenácté uskutečnila akce Beetle Sunshinetour, největší sraz fanoušků modelů Beetle, New Beetle a Brouk v Evropě, na pobřeží Baltského moře v Travemünde. "S více než 515 přihlášenými vozy ze 14 zemí praskal areál Brügmanngarten ve švech," radovala se organizátorka Gaby Kraftová. Pro soukromě organizovaný festival je to skvělý úspěch. Volkswagen se již mnoho let podílí na Beetle Sunshinetour jako sponzor a na letošní akci představil poprvé v Evropě studii Beetle "Pink Edition". Nápadný vůz vzbudil velký rozruch na dubnovém autosalonu v New Yorku.

Po pátečním zdařilém zahájení festivalu v dokonale uvolněné atmosféře s kapelou "Urban Beach" se v sobotu vydalo více než 515 vozů Beetle na jízdu z centra LUV v Lübecku. Specialitou Sunshinetour je výstřední oblečení účastníků i jejich vozů. Mezi vozidly, ilustrujícími šest desetiletí výroby, byly kromě klasických verzí také různé kreace ve stylu "Herbie", Beetlemania, Minion, brazilského Brouka či plážového Brouka a samozřejmě i upravené vozy.

Při příjezdu na louku v areálu Brügmanngarten komentovali nejkrásnější vozy Beetle a jejich zvláštnosti Sidney Hoffmann, známý moderátor německého televizního pořadu PS Profis, a německý rapper MC Fitti. "Už mnoho let se účastním Sunshinetour, protože se mi líbí skvělá atmosféra, která tady vládne mezi fanoušky! Příští rok v každém případě přijedu znovu," říká moderátor pořadu PS Profi.

Emilia Schüleová, německá herečka a vášnivá řidička vozu Beetle, přijela poprvé a nadchla ji především kreativita fanoušků Brouka: "Je neuvěřitelné, jakou námahu si dají lidé se svými vozy. Skvělí lidé, báječná atmosféra."

Jako nejkrásnější Brouk byl zvolen zářivě červený plážový Brouk podle motta "Fun in the Sun". Odměnou pro jeho majitelku Christiane Ravonaovou bude exkluzivní víkend v Autostadtu včetně noclehu v hotelu Ritz-Carlton ve Wolfsburgu.

V sobotu večer vystoupila živě na pódiu Sunshinetour kapela "Supreme RW". Ta je v Německu nejžádanější kapelou vystupující s cover verzemi hitů Robbieho Williamse, který je marketingovou tváří značky Volkswagen. Hlavní zpěvák kapely Mario Nowack zvítězil v červenci 2011 v castingové show "My Name Is" na RTL 2 a byl diváky zvolen nejlepším imitátorem Robbieho Williamse v Německu.

Hlavní sponzor Volkswagen se i v tomto roce zúčastnil expozicí nových vozů. Kromě evropské premiéry studie Beetle "Pink Edition" byly k vidění vozy Beetle Cabriolet divize Volkswagen R s vnější výbavou R-Line a Beetle Sport s Originálním příslušenstvím Volkswagen.

Tisíce fanoušků, celebrity a skvělé vozy na největším srazu Brouků v Evropě v Travemünde

Při poskytování našich služeb nám pomáhají soubory cookie. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Souhlasím