Volkswagen zahajuje předprodej modelu Golf GTE

2016-01-08

Volkswagen přichází po mimořádně úspěšném roce 2015 s intenzivní produktovou ofenzivou, kterou zahajuje uvedení atraktivních novinek v čele s novým modelem Golf GTE na český trh. Golf GTE je prvním vozem značky Volkswagen s hybridním pohonem s možností externího nabíjení (Plug-in hybrid) na českém trhu.

 "Možnost tiché, komfortní a ekologické elektrické jízdy při každodenních cestách po městě a neomezený dojezd díky spalovacímu motoru činí z modelu Golf GTE ideální volbu pro všechny motoristy, kteří chtějí prožívat již dnes mobilitu zítřka." říká Daniel Harant, ředitel divize Volkswagen osobní vozy společnosti Porsche Česká republika.

Nový Volkswagen Golf GTE, jehož cena na českém trhu byla stanovena na 1 009 900 Kč, je dokonalým ztělesněním filozofie Think Blue. Atraktivní exteriér a interiér zušlechťují vytříbené stylistické prvky v charakteristickém modrém odstínu, jímž se odlišují modely Volkswagen s elektrifikovaným pohonem. Typický je také nezaměnitelný oblouk světlometů LED pro denní svícení.

Čtyřdveřový Golf GTE je sériově vybaven mimo jiné klimatizací Climatronic, tempomatem, palubním počítačem Premium, audiosystémem Composition Media, multifunkčním volantem, paketem Světla a výhled, zadními světlomety LED a systémem CarNet e-Remote.

CarNet e-Remote umožňuje řidiči dálkový přístup k různým funkcím automobilu. Pomocí mobilního telefonu a aplikace CarNet e-Remote lze spustit a ukončit proces nabíjení, zjistit úroveň a zbývající čas nabití a odpovídající dojezdovou vzdálenost, nastavit čas aktivování klimatizace a vyhřívání vozu, zjistit polohu zaparkovaného vozu, atd.

Základem hybridní soustavy modelu Golf GTE s možností externího nabíjení je zážehový motor 1.4 TSI o výkonu 110 kW (150 k) a elektromotor o výkonu 75 kW (102 k). Hnací síla soustavy je na kola přenášena prostřednictvím speciálně vyvinuté šestistupňové převodovky DSG s trojitou spojkou.

Tlačítkem nového modelu Golf GTE se aktivuje hybridní režim poskytující maximální jízdní dynamiku. Řidič má v tomto případě k dispozici celkový nejvyšší výkon 150 kW (204 k) a maximální točivý moment 350 N.m. V jízdním režimu GTE lze dosáhnout nejvyšší rychlosti 222 km/h a zrychlení z 0 na 100 km/h je otázkou 7,6 sekundy. Kombinovaná spotřeba GTE je přitom pouhých 1,5 l/100 km, resp. 11,4 kWh/100 km, a emise CO2 jsou jen 35 g/km.

V režimu čistě elektrického pohonu, který umožňuje jízdu nejvyšší rychlostí 130 km/h, vystačí kapacita lithium-iontového akumulátoru 8,7 kWh k ujetí až 50 km s nulovými emisemi. Včetně plné nádrže benzinu může Golf GTE ujet až 939 km bez doplňování paliva a nabíjení akumulátoru. Nejjednodušší možností nabíjení akumulátoru je připojení k běžné domovní elektrické zásuvce prostřednictvím nabíjecího kabelu se síťovou vidlicí. Standardní dobu nabíjení cca 3,5 hodiny lze přibližně o hodinu zkrátit použitím na přání dodávané speciální nástěnné nabíječky pro domácí garáž.

Volkswagen zahajuje předprodej modelu Golf GTE

Při poskytování našich služeb nám pomáhají soubory cookie. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Souhlasím