Autostadt přivítal v roce 2015 rekordní počet návštěvníků

2016-01-12

Autostadt ve Wolfsburgu dosáhl v 15. roce své existence nového návštěvnického rekordu: 2,42 milionu návštěvníků (2014: 2,23 milionu). Komunikační platformu koncernu Volkswagen ve Wolfsburgu navštívilo od jejího otevření v roce 2000 více než 33 milionů hostů. V uplynulém roce byl také zákazníkům v Autostadtu předán rekordní počet 168 514 nových vozidel (2014: 166 488). Tento výsledek odpovídá 28 procentům všech osobních vozů Volkswagen předaných v Německu zákazníkům.

"Uplynulý rok 2015 byl pro koncern Volkswagen ve znamení nepředvídatelných velkých výzev. O to více potěšující je zjištění, že lidé mají i nadále velký zájem o značku Volkswagen. Pozoruhodným dokladem této skutečnosti je úspěch Autostadtu," říká Matthias Müller, předseda představenstva společnosti Volkswagen AG.

"Vyvrcholením roku 2015 bylo pro nás jubileum '15 let Autostadtu'. Byl to úspěch celého týmu, který je nyní ještě korunován novým návštěvnickým rekordem. Meziroční zvýšení počtu návštěvníků o 8,5 procenta je velkým komplimentem našich hostů. Oni totiž svými návštěvami potvrzují naplňování hlavního úkolu Autostadtu, který má být sympatickým reprezentantem koncernu," rekapituluje rok 2015 vedoucí Autostadtu Otto F. Wachs.

Nevšedními lákadly pro návštěvníky byly nové expozice, jako například "Automobilové vztahy" v ZeitHausu, nejvíce navštěvovaném automobilovém muzeu na světě, rozmanité vzdělávací nabídky Autostadtu, série výstav DESIGN DISPLAY nebo kulturní akce s festivalovými týdny Movimentos. Návštěvními magnety byly v uplynulém roce rovněž sezonní inscenace v létě a zimě, které nadchly téměř jeden milion lidí. Během 8000 zkušebních jízd s různými elektricky poháněnými vozidly Volkswagen ujeli návštěvníci Autostadtu vzdálenost, která odpovídá trojnásobku obvodu planety Země. Podrobné informace o nejzajímavějších událostech roku 2015 naleznete na novinářském portálu Autostadtu na adrese www.presse.autostadt.de.


Informace o Autostadtu ve Wolfsburgu - Nejvyhledávanější automobilová destinace na světě
Autostadt ve Wolfsburgu je komunikační platformou koncernu Volkswagen, která se zaměřuje na hodnoty koncernu a veškeré aspekty mobility v souladu s mottem "Lidé, automobily a vše, co je uvádí do pohybu". Tematický park a mimoškolní vzdělávací zařízení navštívilo od jeho otevření v roce 2000 více než 33 milionů hostů. Autostadt tak patří mezi nejoblíbenější turistické destinace v Německu a je navíc celosvětově největším centrem pro předávání nových automobilů zákazníkům. V jeho areálu se nachází ZeitHaus, nejvíce navštěvované automobilové muzeum na světě. Kromě toho je Autostadt mezinárodním místem setkávání kulturně zaměřených lidí, pro něž je organizován bezpočet kulturních akcí, jako jsou festivalové týdny Movimentos.

Při poskytování našich služeb nám pomáhají soubory cookie. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Souhlasím