Clever Repair

Clever Repair

Opravy malých poškození s velkým účinkem

Život automobilu bez boulí, škrábanců a promáčknutí je mimořádnou výjimkou. Aby Váš automobil vypadal ještě dlouho jako nový, využijte cenově výhodné metody oprav. Drobná poškození mohou být odstraněna bez velkých zásahů do Vašeho rozpočtu.

Přehled metod Clever Repair:

Opravy skla

Drobná poškození způsobená dopadem kamínků se většinou obejdou bez výměny předního skla. Neopravená poškození se mohou působením tepelné dilatace náhle zvětšit a mohou se změnit na defekty, které již opravit nelze. Po zásahu kamínkem proto neodkládejte opravu poškozeného předního skla.

Výhody:

  • Většinu poškození lze vyřešit bez plnění pojištění a spoluúčasti.
  • Sklo okna není nutné vždy demontovat.
  • Oprava je možná i na tónovaných sklech.
  • Odpadá výměna dálniční známky.

 

Předpoklady:

  • Průměr poškození po dopadu nesmí být větší než 5 mm.
  • Fólie mezi vrstvami skla a/nebo vnitřní vrstva skla nesmí být poškozené.
  • Trhliny vycházející z poškozeného místa nesmí být větší než 50 mm a nesmí zasahovat do okraje skla.
  • Nečistoty a vlhkost nesmí proniknout příliš hluboko.

Promáčknutí

Experti odhadují, že každé druhé auto v České republice má na karoserii promáčknutí nebo bouli. Navíc mnoho majitelů aut opravy těchto poškození odkládá. Tam, kde k odstranění poškození bylo až doposud nutné použít tmel a nový lak, je nyní možné boule a promáčknutí opravit bez poškození originálního laku. Váš automobil tak bude znovu v bezvadném stavu.

Výhody:

  • Již není nutné žádné další lakování.
  • Originální lak zůstává zachován.
  • Ušetříte čas a náklady.
  • Hodnota vozu je zachována.

 

Předpoklady:

  • Lak nesmí být poškozen (v opačném případě je oprava laku nezbytná).
  • Poškození musí být na přístupném místě (z opačné strany).

 

Upozornění:

  • Tato metoda je vhodná pro poškození kroupami a poškození vzniklá při parkování.

Lak

Stačí nepozornost při manipulaci s nákupním vozíkem nebo nešťastný manévr při parkování nebo vyjíždění z parkovacího místa a lak Vašeho vozu utrpí šrám. Díky opravě laku Clever Repair mohou být malá poškození opravena přímo na vozidle, aniž by bylo nutné náročné vymontování a separátní lakování poškozených dílů.

Výhody:

  • Není nutná demontáž poškozených dílů.
  • Je možné zajistit, aby nebyly viditelné rozdíly v odstínu barvy ani viditelné přechody bezbarvého laku a starého laku.
  • Při rychlém odstranění poškození je zachována optimální ochrana proti korozi.
  • Ušetříte čas i peníze.
  • Hodnota vozu zůstává zachována.

 

Předpoklady:

  • Poškozené místo nesmí být v průměru větší než 3,5 cm.

 

Výjimka:

  • Není vhodné pro stříbrné laky.

 

Upozornění:

  • U starších laků, laků, které mají nestejnoměrně změněný odstín vlivem stárnutí, a u metalických laků může zejména u světlejších barev vzniknout viditelný rozdíl v odstínu původního a nového laku.

Poškození vzniklá dopadem kamínků

Poškození vzniklá dopadem kamínků, např. při jízdě po štěrku, mohou být opravena pomocí speciálního laku. Kráter, který vznikne dopadem kamínku, je tímto lakem zaplněn a přebytečný lak je speciálním procesem odstraněn.

Výhody:

  • Lak je nanesen pouze do kráteru po dopadu kamínku. Okolní lak zůstává v původním stavu.
  • Při rychlém odstranění poškození je zachována optimální ochrana proti korozi.
  • Ušetříte čas i peníze.
  • Hodnota vozu zůstává zachována.

 

Výjimka:

  • Metoda není vhodná pro silně zasažená místa s velkou plochou a pro stříbrné laky.

 

Upozornění:

  • Celkový dojem je po opravě opět bezvadný - při velmi podrobném zkoumání je možné zaplněný kráter po dopadu kamínku objevit.
  • Metoda je vhodná zejména pro tmavé laky.

Vnější plasty

Vysoký obrubník, kovová zábrana na okraji silnice nebo lehká nehoda: K poškození plastových dílů vozu stačí jedna malá nepozornost. Aby nebylo nutné řešit poškození nárazníků, ochranných lišt nebo krytů vnějších zpětných zrcátek jako doposud jejich výměnou, je nyní k dispozici alternativní řešení.

Výhody:

  • Není nutná demontáž poškozených plastových dílů.
  • Ušetříte čas i peníze.
  • Hodnota vozu zůstává zachována.

 

Přepoklady:

  • Poškození nesmí být delší než 100 mm.
  • Otvor lze opravit pouze v případě, že jeho průměr není větší než 30 mm.

 

Upozornění:

  • Opravit lze i povrchy se strukturou.

Vnitřní plasty

Se starým mobilním telefonem je třeba odstranit také jeho držák. V palubní desce však po něm zůstanou vyvrtané díry. Díky nenáročným opravám mohou být drobné oděrky, šrámy a díry odstraněny. Opravy mohou být ve většině případů provedeny bez demontáže poškozených dílů.

Výhody:

  • Výměna poškozeného obložení interiéru, palubní desky a konzol není vždy nutná.
  • Ušetříte čas i peníze.
  • Hodnota vozu zůstává zachována.

 

Předpoklad:

  • Poškození (např. otvor) nesmí mít větší průměr než 15 mm.

 

Výjimka:

  • Opravy by neměly být prováděny v oblasti airbagů.

 

Upozornění:

  • Při použití této technologie oprav je dosahováno velmi dobrých vizuálních výsledků, nicméně kvalitativních standardů nových dílů není možné vždy v plném rozsahu dosáhnout.

Látkové potahy

Malé propálené díry a trhliny na sedadlech, čalounění stropu nebo kobercích lze ve většině případů opravit s velmi dobrými vizuálními výsledky.

Výhody:

  • Nákladná výměna, např. potahu sedadla, již není nutná.
  • Všechny běžné barvy a látkové vzory v interiéru mohou být rekonstruovány (sedadla, čalounění stropu, koberce).
  • Opravy malých propálených děr a trhlin lze provést rychle.
  • Hodnota vozu zůstává zachována.

 

Předpoklady:

  • Trhliny nesmí být delší než 40 mm.
  • Díry nesmí mít větší průměr než 15 mm.

 

Výjimka:

  • Opravy by neměly být prováděny v oblasti airbagů.

 

Upozornění:

  • Touto metodou je možné opravit i čalounění alcantara.
  • Při použití této technologie oprav je dosahováno velmi dobrých vizuálních výsledků, nicméně kvalitativních standardů nových dílů není možné vždy v plném rozsahu dosáhnout.

Kůže

Cenově výhodná oprava je možná i u tohoto vysoce kvalitního materiálu. Pomocí speciální technologie je možné odstranit drobná poškození nebo silná znečištění.

Výhody:

  • Výměna poškozených sedadel, resp. potahů již většinou není nutná. Odpadá tak také nutná výměna sedadla spolujezdce, resp. jeho potahu, která by byla nezbytná z důvodu barevného rozdílu oproti čalounění sedadla řidiče.
  • Ušetříte čas i peníze.
  • Hodnota vozu zůstává zachována.

 

Předpoklady:

  • Trhliny nesmí být delší než 40 mm.
  • Díry nesmí mít větší průměr než 15 mm.

 

Výjimky:

  • Opravy by neměly být prováděny v oblasti airbagů a v blízkosti švu.
  • Alcantara (viz opravy látek).

 

Upozornění:

  • Při použití této technologie oprav je dosahováno velmi dobrých vizuálních výsledků, nicméně kvalitativních standardů nových dílů není možné vždy v plném rozsahu dosáhnout.

Kola z lehké slitiny

Kontakt obrubníku a kola z lehké slitiny Vašeho vozu již nemusí být důvodem pro pocit viny a bolesti hlavy. Díky nové metodě opravy Clever Repair lze napravit i tato poškození, a to za nízkou cenu, rychle a v nejvyšší kvalitě. Pomocí speciálního rychle tvrdnoucího materiálu jsou škrábance a povrchové oděrky vyplněny a překryty lakem.

Výhody:

  • Podle závažnosti poškození již není nutné dané kolo měnit. Ušetříte tak čas i náklady.
  • Hodnota vozu zůstává zachována.

 

Předpoklady:

  • Šrámy nesmí být hlubší než 2 mm. Váš servisní technik Vám ochotně poradí.

 

Opravit není možné:

  • Chromovaná kola, leštěné kola a kola z ušlechtilé oceli.
  • Poškozená nebo zdeformovaná kola ani kola s natrženými nebo deformovanými otvory pro šrouby.

 

Upozornění:

  • Při použití této technologie oprav je dosahováno velmi dobrých vizuálních výsledků, nicméně kvalitativních standardů nových dílů není možné vždy v plném rozsahu dosáhnout.

   

Při poskytování našich služeb nám pomáhají soubory cookie. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Souhlasím