Clever Repair

Clever Repair

Velký efekt malých oprav

Pokud svůj vůz využíváte v běžném provozu, nevyhnete se drobným poškozením, která mohou být způsobena například kamínkem odlétnutým od kol jiného vozidla. Aby Váš vůz vypadal stále atraktivně, využijte náš cenově výhodný program drobných oprav Clever Repair, v rámci kterého tyto menších vady na kráse Vašeho vozu odstraníme.

Přehled závad, které program Clever Repair vyřeší

Drobná poškození skla

Pokud řešíte drobná poškození způsobená dopadem kamínků hned, oprava skla se obvykle obejde bez nutnosti výměny skla. Proto opravu menších dírek ve skle neodkládejte.

Výhody:

  • Většinu poškození lze vyřešit bez plnění pojištění a spoluúčasti.
  • Sklo okna není vždy nutné demontovat.
  • Opravu lze provést i u tónovaných skel.
  • Není nutné měnit dálniční známku.

 

Podmínky:

  • Průměr poškození nesmí být větší než 5 mm.
  • Fólie mezi vrstvami skla a/nebo vnitřní vrstva skla nesmí být poškozeny.
  • Trhliny vycházející z poškozeného místa nesmí být větší než 50 mm a nesmí zasahovat do okraje skla.
  • Nečistoty a vlhkost nesmí proniknout příliš hluboko.

Promáčknutí karoserie

K odstranění menších boulí a promáčklin v karoserii již není zapotřebí tmel a nový lak, ale celou opravu lze provést bez poškození originálního laku, takže na Vašem voze nikdo nic nepozná.

Výhody:

  • Již není nutné žádné další lakování.
  • Originální lak zůstává zachován.
  • Ušetříte čas a náklady.
  • Hodnota vozu je zachována.

 

Podmínky:

  • Lak nesmí být poškozený (v opačném případě je oprava laku nezbytná).
  • Poškození musí být na přístupném místě (z druhé strany).

 

Upozornění:

  • Tato metoda je vhodná pro poškození kroupami a poškození vzniklá při parkování.

Lak

K vytvoření škrábance v laku stačí jen malá nepozornost. Naštěstí lze díky opravě laku Clever Repair tyto kosmetické šrámy odstranit skoro stejně tak rychle a snadno, jak vznikly.

Výhody:

  • Není nutná demontáž poškozených dílů.
  • Rozdíly v odstínu barvy a přechody bezbarvého laku a starého laku vůbec nemusí být vidět.
  • Při rychlém odstranění poškození je zachována optimální ochrana proti korozi.
  • Ušetříte čas i peníze.
  • Hodnota vozu zůstává zachována.

 

Podmínky:

  • Poškozené místo nesmí být v průměru větší než 3,5 cm.

 

Výjimka:

  • Není vhodné pro stříbrné laky.

 

Upozornění:

  • U starších laků, které mají nestejnoměrně změněný odstín, a u metalických laků může zejména u světlejších barev vzniknout viditelný rozdíl v odstínu původního a nového laku.

Dolíky po dopadu kamínků

Poškození vzniklá dopadem kamínků lze opravit pomocí speciálního laku, kterým se zaplní dolík způsobený dopadem kamínku. Přebytečný lak je poté speciálním procesem odstraněn.

Výhody:

  • Lak je nanesen pouze do kráteru po dopadu kamínku. Okolní lak zůstává v původním stavu.
  • Při rychlém odstranění poškození je zachována optimální ochrana proti korozi.
  • Ušetříte čas i peníze.
  • Hodnota vozu zůstává zachována.

 

Výjimka:

  • Metoda není vhodná pro silně zasažená místa, při poškození větší plochy a pro stříbrné laky.

 

Upozornění:

  • Ačkoliv je celkový dojem po opravě opět bezvadný, při velmi podrobném zkoumání je možné zaplněný kráter po dopadu kamínku objevit.
  • Metoda je vhodná zejména pro tmavé laky.

Vnější plasty

Lehčí poškození plastových dílů, jako jsou nárazníky, ochranné lišty nebo kryty vnějších zpětných zrcátek, lze nyní řešit opravou namísto mnohem dražší výměny.

Výhody:

  • Není nutná demontáž poškozených plastových dílů.
  • Ušetříte čas i peníze.
  • Hodnota vozu zůstává zachována.

 

Podmínky:

  • Poškození nesmí být delší než 100 mm.
  • Díru lze opravit pouze v případě, že její průměr není větší než 30 mm.

 

Upozornění:

  • Opravit lze i povrchy, které nejsou hladké.

Vnitřní plasty

Drobné oděrky, šrámy a díry, např. po odstranění držáku na mobilní telefon, lze u většiny vnitřních plastových dílů opravit bez nutnosti demontáže poškozených dílů.

Výhody:

  • Lze se vyhnout výměně poškozeného obložení interiéru, palubní desky a různých krytů.
  • Ušetříte čas i peníze.
  • Hodnota vozu zůstává zachována.

 

Podmínka:

  • Poškození (např. otvor) nesmí mít větší průměr než 15 mm.

 

Výjimka:

  • Opravy by neměly být prováděny v oblasti airbagů.

 

Upozornění:

  • Při použití této technologie oprav je dosahováno velmi dobrých vizuálních výsledků, nicméně kvalitativních standardů nových dílů není vždy možné v plném rozsahu dosáhnout.

Textilní materiály

Malé propálené díry a trhliny na čalounění sedadel, polstrování stropu nebo koberce lze ve většině případů opravit s velmi dobrými vizuálními výsledky.

Výhody:

  • Není nutná nákladná výměna např. čalounění sedadla.
  • Rekonstruovat lze materiály všech běžných barev a vzorů.
  • Rychlé opravy malých propálených děr a trhlin.
  • Hodnota vozu zůstává zachována.

 

Podmínky:

  • Trhliny nesmí být delší než 40 mm.
  • Díry nesmí být v průměru větší než 15 mm.

 

Výjimka:

  • Opravy by neměly být prováděny v oblasti airbagů.

 

Upozornění:

  • Touto metodou je možné opravit i čalounění Alcantara.
  • Při použití této technologie oprav je dosahováno velmi dobrých vizuálních výsledků, nicméně kvalitativních standardů nových dílů není vždy možné v plném rozsahu dosáhnout.

Kůže

Pomocí speciální technologie z programu Clever Repair lze odstranit také drobná poškození a znečištění koženého čalounění a kůží potažených povrchů.

Výhody:

  • Není nutné měnit čalounění poškozeného sedadla a tím pádem odpadá výměna čalounění vedlejšího sedadla, která by byla z důvodu barevného rozdílu nezbytná.
  • Ušetříte čas i peníze.
  • Hodnota vozu zůstává zachována.

 

Podmínky:

  • Trhliny nesmí být delší než 40 mm.
  • Díry nesmí být v průměru větší než 15 mm.

 

Výjimky:

  • Opravy by neměly být prováděny v oblasti airbagů a v blízkosti švů.
  • Alcantara (viz opravy látek).

 

Upozornění:

  • Při použití této technologie oprav je dosahováno velmi dobrých vizuálních výsledků, nicméně kvalitativních standardů nových dílů není vždy možné v plném rozsahu dosáhnout.

Kola z lehké slitiny

Program Clever Repair se vztahuje i na povrchová poškození kol z lehké slitiny, jako jsou škrábance a oděrky. Ty jsou nejprve vyplněny speciálním rychle tvrdnoucím materiálem a následně přelakovány.

Výhody:

  • Podle závažnosti poškození již není nutné dané kolo měnit.
  • Ušetříte čas i náklady.
  • Hodnota vozu zůstává zachována.

 

Podmínky:

  • Šrámy nesmí být hlubší než 2 mm.

 

Opravit není možné:

  • Chromovaná kola, leštěná kola a kola z ušlechtilé oceli.
  • Poškozená nebo zdeformovaná kola ani kola s natrženými nebo deformovanými otvory pro šrouby.

 

Upozornění:

  • Při použití této technologie oprav je dosahováno velmi dobrých vizuálních výsledků, nicméně kvalitativních standardů nových dílů není vždy možné v plném rozsahu dosáhnout.

   

Při poskytování našich služeb nám pomáhají soubory cookie. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Souhlasím