Fit pro jízdu

Gymnastika pro pohodovou jízdu

Abyste do cíle dorazili v dobré duševní i fyzické kondici, doporučuje se udělat si během přestávek v jízdě pár cviků, které uvolní svaly a zabrání ospalosti.

Cviky pro protažení a uvolnění během zastávek

  • Opřete se oběma rukama o vozidlo a prohýbejte bederní páteř střídavě směrem nahoru a dolů (kočičí hřbet).
  • Rozkročte se, dejte ruce v bok a pomalu přenášejte váhu těla z jedné nohy na druhou. Nohu, která je právě uvolněná, při tom protáhněte.
  • Nechte otevřené dveře auta, opřete patu o sedadlo, nohu střídavě ohýbejte a natahujte, až ve svalu stehna ucítíte lehký tah.
  • Ruce opřete v bok, nohy rozkročte na šířku boků a začnete kroužit pánví.
  • Krátce se projděte, stačí 5 - 10 minut.

 

Kromě protažení těla je důležitá také správná strava, která by neměla být těžká, mastná ani přehnaně slaná či sladká. Ideální svačinkou jsou čerstvé ovoce a zelenina. Dále myslete na svůj pitný režim, protože tělo potřebuje doplnit tekutiny, k čemuž nejlépe poslouží čistá voda. 

V horkých dnech Vám cestu velmi zpříjemní klimatizace a u svého autorizovaného dealera Volkswagen si můžete v nabídce příslušenství zakoupit rovněž chladicí box, který Vás bude zásobovat vychlazenými nápoji.


Zpět na stránku Na cestě

Při poskytování našich služeb nám pomáhají soubory cookie. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Souhlasím